ינון אזולאי: "הדיור תקוע בגלל רמ"י; התנהלות של שוק אפור"

אסתי פלד No Comments on ינון אזולאי: "הדיור תקוע בגלל רמ"י; התנהלות של שוק אפור"
צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ ינון אזולאי (ש"ס) שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, וסיפר על ההכנות לבחירות: "אנחנו מפלגה מאוחדת ברוך ה'. ממשיכים בעשייה ומתכוננים ליום הגורלי של הבחירות כדי לעבור את החסימה הזו של ה-61".

הוא התייחס לניסיון להביא את אותם אנשים שלא הצביעו בבחירות הקודמות: "הקהל הזה היה בבית בסבב הרביעי. אולי בגלל שנמאס להם או שהיה להם ביטחון שהכל יהיה בסדר. הפעם הם יבואו לבד ולדעתי אפילו לא צריך להעיר אותם. אבל כמובן שאנחנו לא סומכים על זה ועובדים להביא אותם".

לדבריו "מטה הקהילות כבר הוקם ועובד. הייתי בערים רבות ברחבי הארץ. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים. לאחר החגים נגביר את הפעילות עוד יותר".

הוא תקף בחריפות את שרת התחבורה, מירב מיכאלי ברקע תכניתה לפיזור פקחים באוטובוסים בערים החרדיות למניעת הפרדה: "זו שרה שצריכה ללכת הביתה, היא לא עשתה דבר מלבד העלאת מחירי התחבורה. במקום לדאוג לציבור היא דואגת רק לעצמה. אין לה במה להתעסק. היא לא מבינה בשום דבר. היא רק רצתה להרגיש איך זה להיות שרה. אני חושב שזה הספיק לעם ישראל ומקווה שנוכל עוד לתקן את הנזקים".

הוא התייחס לדברים שיעשו כאשר יחזור לשלטון: "יש דברים שאפשר לעשות כבר מיד שמגיעים לשלטון. לבטל את המיסים על החד פעמי והשתיה מתוקה, לטפל במעונות היום והחשמל. יש דברים שאפשר לעשות ברגע אחד. הייתה לנו, לי ולח"כ ארבל הצעה לעשות טבלה הנחה לעניין החשמל כמו בארנונה. אם רוצים יש מה לעשות".

עוד הוסיף אזולאי: "אפשר לתת פטורים והטבות לעסקים כדי שיבואו לייצר בארץ. המדינה צריכה להכניס את היד לכיס. ראינו שיש עודפים. כרגע מכניסים את היד לכיס של האזרחים ולא לכיס של המדינה".

ביחס לנושא הדיור, הוא תקף: "שנים הדיור תקוע. אני טוען שמקור הבעיה זה רשות מקרקעי ישראל. צריך להוציא אותה מהתמונה. לא יכול להיות שהם מחזיקים בהכל. יושב שם מנכ"ל שמתנהל כמו שוק אפור". לסיום אמר: "תראה מה עשינו בעבר. לא צריך לבחון אותנו רק בעתיד".



0 תגובות